Aby dostarczyć organizmowi paliwa podczas gdy Ty będziesz podnosić tętno, proponujemy bogaty w składniki odżywcze przedtreningowy smoothie. Ten przepis jest pełen zdrowych tłuszczów i węglowodanów, które dodadzą Ci energii. Bonus: ten przedtreningowy koktajl smakuje naprawdę dobrze.

Codzienne picie zielonego smoothie to nie dieta - to styl życia. Chodzi o dbanie o swoje ciało i mówienie "tak" roślinom... każdego dnia. Oprócz odżywiania organizmu smacznymi roślinnymi smoothie, ważne jest, aby codziennie ćwiczyć. Spacery, wędrówki, bootcamp, ganianie dzieci i jazda na rowerze to świetne opcje.

Składniki koktajlu przedtreningowego

Jako biegacz wytrzymałościowy nie chcę superszybkiej energii, chcę stałej, długotrwałej energii, która nie wymaga wiele pracy od mojego organizmu, aby ją rozłożyć. Połączenie zieleniny i owoców dostarcza składników odżywczych, których potrzebujesz, aby utrzymać energię na długi bieg lub duży trening.

  • szpinak
  • woda kokosowa
  • ananas
  • brzoskwinie
  • banan
  • olej kokosowy

To jedna z moich ulubionych kombinacji. Możesz jednak wzbogacić swoje ulubione smoothie o dowolny z poniższych składników, aby wspomóc swój trening.

Składniki smoothie przedtreningowego

smoothie

Przed treningiem, zaopatrz się w zdrowe tłuszcze z umiarkowaną ilością węglowodanów i białka. Możesz dodać każdy z nich do przedtreningowego smoothie, aby zwiększyć korzyści zdrowotne. Oto sześć produktów, które idealnie nadają się do spożycia przed treningiem:

Banany

Uwielbiamy banany jako pokarm przedtreningowy z tak wielu powodów! Banany zawierają tryptofan, który Twój organizm przekształca w serotoninę. Serotonina to substancja chemiczna, którą organizm wytwarza i która wysyła nam radosne wibracje. Dorzuć do tego fakt, że banany są naładowane węglowodanami, które pomagają dodać energii Twojemu organizmowi, a zobaczysz, dlaczego umieściliśmy banany na szczycie naszej listy.

Owies to świetny przedtreningowy zastrzyk energii w smoothie

Owies znalazł się na tej liście z jednego prostego powodu: długo się trawi. Oznacza to, że dostarczają długotrwałej energii podczas treningu! Owies pomaga również utrzymać stabilny poziom cukru we krwi podczas treningu, co zawsze jest dobrą rzeczą. Do swojego smoothie możesz dodać suchy owies, namoczony lub nawet ugotowany. Zazwyczaj zalecamy dodanie 2 łyżek suchego owsa lub 1/4 szklanki gotowanego owsa do każdego przepisu na przedtreningowy smoothie.

Jabłka

Jabłka zawierają silny przeciwutleniacz o nazwie kwercetyna. Główną rolą kwercetyny w organizmie jest dostarczanie większej ilości tlenu do płuc. Kiedy dostajesz więcej tlenu do płuc podczas treningu, masz większą wytrzymałość. To sprawia, że o wiele łatwiej jest przejść przez te godzinne zajęcia spin!

Olej kokosowy

Jeśli ćwiczysz w celu utraty wagi, olej kokosowy będzie dla Ciebie ważnym składnikiem przedtreningowego smoothie. Kwasy tłuszczowe zawarte w tym superfood zwalczają tkankę tłuszczową, przekształcając się w energię, która pobudza metabolizm (w przeciwieństwie do tłuszczów nasyconych, które zwiększają ilość tkanki tłuszczowej). Dodaj olej kokosowy do swojego smoothie przed treningiem, aby pomóc Ci utrzymać energię przez cały czas trwania rutyny, jednocześnie zwalczając tkankę tłuszczową jak szalona.

Masło orzechowe dodaje białka do koktajlu przed treningiem

Masło orzechowe jest szybkie i łatwe... po prostu chwyć łyżkę i już jesteś na dobrej drodze. Ale najlepszym powodem do jedzenia masła orzechowego przed treningiem jest to, że jest ono pełne zdrowych tłuszczów i błonnika, które utrzymują uczucie sytości i energii przez cały trening. Istnieje wiele rodzajów masła orzechowego do wyboru, ale naszym ulubionym jest masło migdałowe. Dodaj 1-2 łyżki do swojego przedtreningowego smoothie.

Proszek proteinowy na bazie roślin

Dodanie gałki czystego, roślinnego białka w proszku może szybko zwiększyć ilość białka w Twoim smoothie. Protein Smoothie Boost jest naszym ulubionym produktem, ponieważ jest organiczny i zawiera tylko 3 składniki: Konopie, chia i len, co stanowi idealną mieszankę białka i zdrowych tłuszczów.

Więcej na: http://pzst.pl