Sen jest integralną częścią dobrego zdrowia. Wspomaga zdrową pracę mózgu, dzięki czemu jesteś bardziej czujny i skoncentrowany w ciągu dnia, jest powiązany z dobrym samopoczuciem emocjonalnym i wzmacnia twój system odpornościowy, aby utrzymać wszystkie paskudne zarazki na dystans. Ponadto, kiedy śpisz, twoje ciało jest w trybie naprawczym. Mięśnie mają szansę zostać uzupełnione, a uszkodzone komórki i naczynia krwionośne są naprawiane.

Niestety, prawie 35% Amerykanów cierpi z powodu objawów bezsenności. Nadszedł czas, abyśmy skorzystali z naturalnych pokarmów i napojów, które wspomagają lepszy sen. Oczywiście spożywanie zdrowej, zróżnicowanej diety pełnej świeżych owoców i warzyw również pomaga. Ale uzyskanie dobrego snu w nocy, powiększa każdy inny wysiłek w kierunku życia najlepszym możliwym życiem.

Wszystko to brzmi świetnie, prawda? Tak, ale jeśli walczysz, aby uzyskać dobrą jakość snu w nocy, możesz się zastanawiać, jak mogę dostać się do wszystkich tych niesamowitych korzyści snu?

5 pokarmów, które pomagają zasnąć

Poznaj najlepsze pokarmy, które pomagają Ci dobrze spać i kilka prostych zmian w Twojej nocnej rutynie, które mogą zamienić Cię w Śpiącą Królewnę.

Zjedzenie lekkiej przekąski, która łączy w sobie białko i węglowodany, to świetny sposób na zapewnienie sobie spokojnej nocy. Te 6 pokarmów ma badania naukowe wspierające ich korzyści dla dobrego snu.

Banan

Banan jest skromnym źródłem magnezu, który może pomóc Ci zasnąć poprzez rozluźnienie mięśni.

Owies

owies

Owsianka jest wysoka w węglowodany i błonnik, który jest dobry dla brzucha w małych ilościach. Zgłoszono, że owies wywołuje senność, gdy jest spożywany przed snem, najprawdopodobniej ze względu na niewielki poziom melatoniny.

Herbata rumiankowa

Herbata rumiankowa zawiera przeciwutleniacz, apigeninę, która wiąże się z pewnymi receptorami w mózgu, które mogą promować senność. To wyjaśnia, dlaczego większość herbat nasennych wykorzystuje rumianek.

Sok z cierpkich wiśni

Te wiśnie mają ponadprzeciętne stężenie melatoniny, która jest hormonem pomagającym promować zdrowy sen. Mają również niższą zawartość cukru niż inne wiśnie, co pozwoli Ci utrzymać niski poziom energii, dzięki czemu będziesz mógł odpocząć i naładować baterie.

Migdały

Migdały są doskonałym źródłem magnezu i hormonu - melatoniny. Melatonina reguluje Twój wewnętrzny zegar i sygnalizuje Twojemu ciału, aby przygotowało się do snu.

Minerały śladowe

Krople jonowe, suplementy minerałów śladowych lub kąpiel z solami epsom mogą pomóc w rozluźnieniu mięśni, co sprzyja lepszemu zasypianiu.

Możesz z radością popijać nasze rozgrzewające Spiced Almond Milk, Lavender Tea Latte lub super zdrowe, ciepłe zielone smoothie. Stworzyłam przepis na smoothie specjalnie po to, aby pomóc w zasypianiu. Tak, to jest legalne! Wymieszaj go na godzinę przed pójściem do łóżka i wypij w wolnym i spokojnym tempie (bez popijania).

Nasze Przyprawione Mleko Migdałowe jest tak pomocne w zasypianiu, że jest jednym z ulubionych przepisów zawartych w naszym 21-dniowym oczyszczaniu Fresh Start! Oczyszczanie organizmu z niechcianych toksyn i rozwijanie nowych nawyków są niezwykle pomocne w uzyskaniu dobrego snu. W rzeczywistości jedną z korzyści, jakie najczęściej zgłasza nasza społeczność, jest lepszy sen.

Zdrowe nawyki, aby dobrze spać

Kup gryczaną poduszkę do spania

Twoja poduszka jest tam, aby wspierać swój kark i górną część pleców, co jest ważne, aby pomóc utrzymać prawidłowe ułożenie kręgosłupa podczas snu.

Znalezienie poduszki, którą kochałem zajęło trochę prób i błędów - ale teraz mam obsesję na punkcie mojej poduszki Beans 72 Organic Buckwheat Pillow . Pomaga ona wspierać moją szyję i formuje się do mojej głowy, ale nie zapada się jak poduszki z pianki. Nie zatrzymuje też ciepła. Możesz nawet skropić swoją poduszkę lawendowym olejkiem eterycznym, aby pomóc w szybkim relaksie.

Herbata na dobranoc

Nie mogę wziąć kredyt dla tego Yogi Bedtime tea-Tim Ferris rzeczywiście dostał mnie haczykowaty na nim. Mój mąż i ja pijemy ją każdej nocy w łóżku razem (i mamy ją na subskrypcji Amazon, więc nie zabraknie). Mieszanka ziół w tej konkretnej mieszance jest specjalnie zaprojektowana, aby promować sen. Rumianek, czaszka i mak wszystkie uspokajają układ nerwowy i mogą pomóc zmniejszyć niepokój. Jako dodatkowa korzyść, mieszanka wanilii i karmelu smakuje niesamowicie!

Spanie z zatyczkami do uszu

Dostałem się do korzystania z zatyczek do uszu do snu z powrotem, kiedy byłem w college'u i mój mąż i ja żyliśmy w super głośnym mieszkaniu. Nawet jeśli już nie mamy do czynienia z hałaśliwymi sąsiadami i szczęśliwie osiedliliśmy się na cichej uliczce na przedmieściach, nadal używam zatyczek do uszu, by zagwarantować sobie dobry sen. Mój mąż od czasu do czasu chrapie (chociaż temu zaprzecza), a pociąg gwiżdże, więc zatyczki to zagłuszają.

Ogranicz kofeinę po godzinie 14, aby dobrze spać

Jeśli jesteś miłośnikiem kawy jak ja, prawdopodobnie znalazłeś się w sytuacji, gdy twoje serce bije w czasie snu dzięki tej 4 PM latte. Kofeina stymuluje układ nerwowy, który może zaburzać wzorce snu, gdy jest spożywana zbyt późno w ciągu dnia. Czytałam nawet artykuły ekspertów od snu, którzy zalecają całkowite wyeliminowanie kofeiny z diety. W dzisiejszych czasach jestem zdecydowanie bardziej świadoma tego, ile kofeiny spożywam, a jeśli już wypiję filiżankę kawy, upewniam się, że jest to przed godziną 14.

P.S. Jeśli szukasz świetnej alternatywy dla popołudniowej kawy, jestem wielką fanką herbaty Dandy Blend. Jest to najbliższa rzecz, jaką znalazłam do kawy i jest bezglutenowa + bezkofeinowa!

Najlepsza pora na sen: 22:00-2:00

Czy wiesz, że najbardziej regenerujący sen występuje między 22:00 a 2:00? Tak. To jest najlepszy czas na sen. Wiem, że dla mnie, jeśli nie jestem w łóżku przed 22:00, dzieje się jedna z dwóch rzeczy - albo obudzę się nie czując się tak wypoczęta, ponieważ nie dostałam dużego kawałka "czasu głębokiego snu", albo dostanę drugiego wiatru i trudno mi będzie zasnąć w ogóle. Staram się upewnić, że jestem w łóżku przed 21:00, co oznacza, że moje zęby są wyszczotkowane, a twarz umyta. To daje mi godzinę na popijanie herbaty, oglądanie serialu z piastunem i zamknięcie oczu około 22:00.

Inwestuje w ogrzewającą/chłodzącą podkładkę pod materac

ChiliPad to hydro-zasilana podkładka na materac z termoregulacyjną jednostką sterującą. Ja pozwala ja ustawiać materac temperaturę utrzymywać chłodnego ja wszystkie noc. Ustawiam temperaturę na 69° F i będzie krążyć woda w tej temperaturze, aby utrzymać mnie w chłodzie. Oboje z Ryanem używamy tego urządzenia (każdy z nas ma własną kontrolę temperatury) i cieszymy się chłodem przez całą noc.

Na początku myślałam, że to trochę pobłażliwe, ale teraz widzimy w tym wartość. Śpimy dobrze (co jest tego warte), ale nie musimy też tak bardzo podkręcać powietrza w nocy.

Teraz, co działa dla mnie, może nie działać dla Ciebie. Chciałbym usłyszeć Twoje osobiste doświadczenia z żywnością i sztuczkami sypialnymi, które działają dla Ciebie.

Czytaj więcej na: http://pzst.pl