Jeśli szukasz smoothies, które są bogate w witaminę C, to trafiłeś we właściwe miejsce. Ten artykuł przedstawia 9 pysznych smoothies, które są bogate w witaminę C i inne składniki odżywcze. Te przepisy zainspirują Cię do częstszego robienia smoothie i pomogą Ci utrzymać zdrowy styl życia.

1. Jagodowy Smoothie z Witaminą C

Jagodowy smoothie z witaminą C

Ta genialna mieszanka truskawek, malin i kiwi jest moim numerem jeden, kiedy czuję, że potrzebuję naturalnego zastrzyku witaminy C. Jest piękna, łatwa i pyszna.

2. Orzeźwiające cytrynowo-bananowe smoothie

Cytrynowy Smoothie Bananowy

Jeden z naszych najbardziej lubianych przepisów na smoothie jest doskonałym wyborem, jeśli chcesz zwiększyć spożycie witaminy C. Jest orzeźwiający, pożywny i bardzo łatwy do wykonania.

3. Bogaty w witaminę C Kiwifruit Kale Smoothie

Jarmuż Kiwifruit Smoothie

Czy wiesz, że jeden owoc kiwi zawiera całą witaminę C, jakiej potrzebujesz w ciągu dnia? W połączeniu z jarmużem, również bogatym w tę witaminę, to prawdziwa bomba witaminowa. Jarmuż szczególnie dobrze nadaje się do smoothie, ponieważ jego liście są dość twarde i nieco trudne do pogryzienia. Dzięki blendowaniu jarmuż zostaje pocięty na mniejsze kawałki, co ułatwia jego spożycie.

4. Tropikalne Smoothie Mango z Pomarańczą

Tropikalne Mango Pomarańczowe Smoothie

To dobrze znany fakt, że pomarańcze są bogate w witaminę C. To tropikalne smoothie o smaku łączącym mango i pomarańcze jest stworzone na gorące letnie dni. Uwielbiam robić duże ilości tego smoothie i pić je przez cały dzień, kiedy na zewnątrz jest gorąco, a ja mam ochotę na coś smacznego i chłodzącego. Już jedna filiżanka mango zawiera 35% dziennej wartości (DV) witaminy A, która jest potrzebna dla naszego wzroku, wzrostu kości i skóry.

5. Feijoa Berry Banana Smoothie

Feijoa Berry Banana Smoothie

Feijoas, jagody i banany są źródłem witaminy C. To słodkie smoothie można przygotować z dowolnych mrożonych jagód, ale w tym konkretnym przepisie użyto jeżyn i czarnych porzeczek. Przeciwutleniacze, witaminy i składniki odżywcze czynią z tego smoothie prawdziwą potęgę.

6. Smoothie truskawkowo-jabłkowy

Smoothie truskawkowe jabłkowe

Czy wiesz, że truskawki to jedne z najbardziej bogatych w witaminę C owoców jagodowych? 100 gramów truskawek zawiera 97% dziennej wartości witaminy C. To znacznie więcej niż, na przykład, żurawina i maliny. W połączeniu z jabłkiem, to smoothie jest słodkie i smaczne.

7. Zielone smoothie z brokułów i kiwi

Smoothie z brokułów i kiwi

Ten przepis na smoothie zawiera dwie różne wersje: przyjazną dzieciom i odchudzającą. Kiwi jest bardzo bogate w witaminę C, a brokuły zawierają witaminę C, witaminę K, żelazo, potas i sporą ilość błonnika.

8. Smoothie z śliwek, bananów i pomarańczy

Śliwka Banan Pomarańcza Smoothie

Zarówno pomarańcze, jak i śliwki są bardzo bogate w witaminę C. Dodatkowo, obie są bardzo smaczne. Czy słońce, czy deszcz, to smoothie w mgnieniu oka przeniesie Cię do słonecznego czerwcowego dnia. Składniki, których potrzebujesz do przygotowania tego smoothie to pomarańcza, śliwka, banan i odrobina miodu.

9. Odświeżający miętowy smoothie z kiwi

Orzeźwiające miętowe smoothie z kiwi

Do przygotowania tego smoothie potrzebujesz nieco więcej składników niż zwykle, ale warto. Głównymi składnikami są jabłko i kiwi, ale to, co sprawia, że to smoothie jest tak orzeźwiające, to imbir i liście mięty pieprzowej. Idealne, gdy chcesz wypić coś, co Cię ochłodzi.

Śledź Smoothie Fairytales na mediach społecznościowych

Mam nadzieję, że podobał Ci się ten artykuł i bogate w witaminę C smoothies w nim zawarte! Jeśli chcesz więcej smoothies w swoim życiu, możesz śledzić Smoothie Fairytales na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Pintereście. Miłego dnia i mam nadzieję, że zobaczymy się ponownie!

Tagi: pomarańczaPrzepisy na smoothie z bananemPrzepisy na smoothie z kiwiPrzepisy na smoothie z truskawką