Czy potrzebujesz smoothie, które sprawi, że poczujesz się syty przez dłuższy czas, a może nawet zastąpi posiłek? To zielone smoothie z awokado jest idealne dla osób, które chcą mieć całkowicie owocowo-warzywne smoothie, które jest czymś więcej niż tylko lekką przekąską.

Zielone smoothie z awokado, kiwi, gruszki i świeżych liści pietruszki. Wyciśnięta cytryna dodaje mu blasku, a odrobina imbiru zapewnia przyjemny posmak ostrego smaku.

To superenergetyczne smoothie jest obficie wypełnione witaminami i innymi składnikami odżywczymi. Jeśli chodzi o zalecane dzienne wartości, zawiera aż 165% potrzebnej witaminy C i 317% witaminy K. Jest również bogaty w kwas foliowy, witaminę B-5 i witaminę A. Jeśli chodzi o składniki odżywcze, nic nie może pobić zdrowotnych właściwości zielonego smoothie.

Wartości odżywcze dla awokado, kiwi, imbirowego smoothie

Bogate w błonnik zielone smoothie z awokado

To zielone smoothie z awokado zawiera dużą ilość witaminy C i witaminy K. Ma przyjemny słodki smak z ciepłym posmakiem imbiru. Jest nie tylko zdrowe i bogate w błonnik i witaminy, ale ma również wspaniały szmaragdowozielony kolor. Drukuj Przepis Przepis na szpilki Czas przygotowania 3 minsCzas gotowania 2 minsCzas całkowity 5 miny Danie Śniadanie, Danie główne, Smoothie, PrzekąskaKuchniaWegańska, Wegetariańska Porcje 2 szklanki

Sprzęt

  • Robot kuchenny

Składniki

  • 1 awokado
  • 2 kiwi
  • 1 gruszka
  • 1 1 gruszka 1 cm świeży imbir
  • 1/2 filiżanka płyn według uznania (woda, mleko, mleko bez nabiału)
  • 1/4 cytryna (sok z)
  • 1 oz świeże liście pietruszki (lub innej zieleniny, którą masz)

Instrukcje

  • Połącz wszystkie składniki i przetwarzaj aż do uzyskania gładkiej konsystencji. Spożywaj to smoothie, gdy jest świeże, aby uzyskać maksimum składników odżywczych, w które jest zapakowane.
Słowo kluczowe smoothie bowl

Jak zachować świeżość awokado do 5 dni w lodówce

Uwielbiam awokado. Dodaję je do sałatek, na tosty i oczywiście do smoothie. Czasami jednak wystarczy mi tylko jego połowa. Problem z awokado jest taki, że bardzo szybko brązowieje. Chociaż nadal są jadalne, gdy zbrązowieją, nie wyglądają już apetycznie. Co więc możesz zrobić, aby zapobiec brązowieniu awokado?

Oto szybka wskazówka Jerry'ego Jamesa Stone'a, jak nie dopuścić do tego, by awokado zbrązowiało.

Jakie jest Twoje ulubione combo w zielonym smoothie? Daj mi znać w sekcji komentarzy poniżej. Aby uzyskać więcej treści smoothie, śledź nas na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Pintereście. Do zobaczenia tam!

Tags: avocadogingerlemonparsleypearSmoothie Przepisy z Kiwi