Połącz dwa najlepsze letnie owoce, aby stworzyć pełne smaku i składników odżywczych smoothie truskawkowo- arbuzowe. Świeży imbir dodaje przyjemnego ciepła do smoothie, a także wspomaga układ trawienny.

Ostatnio mam ochotę na arbuza.

Mam wrażenie, że ma to coś wspólnego z temperaturą 90° i ciężarówkami wypełnionymi arbuzami zaparkowanymi na rogach. W naszym małym mieście mamy farmy arbuzów, które ciągną się kilometrami wzdłuż wiejskich dróg. Uwielbiam patrzeć jak rosną coraz większe i większe, aż wydaje się, że zaraz pękną. Wtedy wszystkie znikają i nie widzę ich już więcej, dopóki nie znajdą się na pace ciężarówki jadącej do miasta.

Smoothie truskawkowo- arbuzowe Składniki

Ten przepis łączy w sobie to, co najlepsze w lecie z tym, co najlepsze dla zdrowia. Tak proste, jak to jest do zrobienia, jest również naprawdę dobre dla Ciebie. Więc nie przegap okazji, aby cieszyć się letnimi smakami i zrobić swojemu ciału trochę dobrego!

Arbuz

Arbuz jest pełen wody i ma subtelną słodycz, która zaspokoi każdą ochotę na słodycze. Możesz kupić dowolną odmianę, ale ja preferuję odmianę bez pestek do moich smoothie.

Szpinak

Szpinak to najłagodniejsza z zielonych roślin liściastych, co oznacza, że nawet nie poczujesz jego smaku w tym smoothie, a mimo to zyskasz korzyści zdrowotne. Punkt! Jeśli możesz znaleźć organiczny szpinak dla niemowląt, nawet lepiej. Lubię kupować mój w hurtowych ilościach w Costco, ponieważ mogę zamrozić szpinak, którego nie będę używać w tym tygodniu.

Truskawki

Lubię smoothie, kiedy jest zimne, ale nie super gęste i lodowate. Aby to osiągnąć, używam 1-2 mrożonych owoców jako mojego "lodu". W tym przepisie, truskawki są mrożonymi owocami, których używam. Staram się kupować organiczne, ponieważ truskawki stale zajmują 1. miejsce na liście Dirty Dozen (szpinak jest na 2. miejscu!). Jeśli używasz konwencjonalnych truskawek, po prostu upewnij się, że umyć je naprawdę dobrze.

Imbir

Po raz pierwszy kupiłem świeży korzeń imbiru czułem się jak taki hipis. To jeden z tych dziwnych egzotycznych składników, z którymi nie miałam pojęcia co zrobić (koper włoski też taki jest). Do tego przepisu będziesz potrzebować tylko małego kawałka, więc w zależności od tego, jak dużo go kupisz, możesz go również zetrzeć na tarce i zamrozić do innych przepisów później. Imbir jest dobry dla Twojego układu trawiennego, na mdłości i po prostu smakuje naprawdę dobrze.

Jak zrobić Truskawkowy Smoothie Arbuzowy

Aby zrobić ten letni przepis smoothie, będziesz potrzebował blendera. Wolę wysoki sproszkowany blender, ponieważ to naprawdę będzie dostać go najbardziej gładkie, jednak można użyć czegokolwiek, co masz. Sztuczka, jeśli przy użyciu standardowego blendera jak Oster, Black and Decker, itp. jest tylko mieszać szpinak, woda i arbuz razem pierwszy. To pomoże Ci uzyskać najbardziej gładką mieszankę możliwe.

Nie jesteś pewien, czy twój blender może obsługiwać zieleni? Wszyscy byliśmy tam! Stworzyłem Ultimate Blender Guide i recenzja niezliczonych blenderów, aby znaleźć te najlepsze dla smoothies.

Można również zaliczyć na tej specjalnej oferty, że Vitamix i mam gdzie można dostać mój ulubiony blender za mniej niż 300 dolarów (w tym DARMOWA wysyłka). Zobaczysz zniżki po przejściu do koszyka ... to jest niesamowite!

Szukasz więcej letnich przepisów na smoothie? Oto kilku zwycięzców ...

  • Arbuz Acai Smoothie
  • Letnie Melonowe Smoothie
  • Zdrowe wiśniowe smoothie

OPIS

Połącz dwa najlepsze letnie owoce, aby stworzyć aromatyczne, pełne składników odżywczych smoothie Truskawkowo-Amelonowe. Świeży imbir dodaje przyjemnego ciepła do smoothie, a także wspomaga układ trawienny.


SKŁADNIKI

  • 1 filiżanka świeżego szpinaku
  • 1/2 szklanki wody
  • 3/4 szklanki arbuza
  • 3/4 szklanki truskawek
  • 1" świeżego imbiru

INSTRUKCJA:

  1. Zmiksuj szpinak, wodę i arbuza razem, aż wszystkie liściaste kawałki znikną.
  2. Dodaj truskawki i świeży korzeń imbiru. Ponownie zmiksuj.
  3. Podawaj w szklance i ciesz się smakiem lata.