Feijoas są idealne do smoothie. Dzisiaj chcę się z Wami podzielić tym pięknie wyglądającym smoothie bowl zrobionym z feijoa, jagód i banana. Do zdjęcia użyłam zarówno mrożonych czarnych porzeczek, jak i jeżyn. Jeśli nie masz żadnej z tych jagód, możesz użyć dowolnych innych, które masz pod ręką.

Jeśli nie widzieliście mojego ostatniego przepisu na smoothie z feijoa, chciałabym wspomnieć, że nie obieram feijoas, kiedy używam go w smoothie. Podczas gdy skórki feijoa są zbyt kwaśne, aby jeść je w takiej postaci, ich cierpki smak nie jest wyczuwalny w smoothie. Dlaczego więc marnować cenne składniki odżywcze w skórce? 

Feijoa to nie tylko smaczny owoc, ale również bogaty w błonnik, niezbędne aminokwasy, potas i witaminę C. Włoscy badacze odkryli, że owoce feijoas mają wysoką zawartość kwasu foliowego i jodu. Jeśli więc znajdziesz ten pożywny owoc w swoim lokalnym sklepie spożywczym, spróbuj użyć go w smoothie lub po prostu jedz go w takiej postaci.

Smoothie z Feijoa, jagód i banana

Delikatne, owocowe smoothie z mrożonych jagód, banana i feijoa. Przygotuj ten przepis jako szybkie smoothie do spożycia w biegu lub jako bardziej sycące smoothie bowl posypane nasionami, orzechami lub płatkami kokosowymi. Print Recipe Przepis na szpilki Czas przygotowania 3 minsCzas gotowania 2 minsCzas całkowity 5 miny Danie Śniadanie, SmoothieKuchniaWegetariańska Serwowanie 2 szklanki

Sprzęt

  • Blender

Składniki

  • 4 feijoas (nie obieram ich)
  • 1 banan
  • 1 filiżanka mrożonych lub świeżych jagód do wyboru
  • 1/2 filiżanka zwykły jogurt (bezmlecznego lub zwykłego)

Instrukcje

  • Umieść wszystkie składniki w misie blendera i przetwarzaj aż do uzyskania gładkiej konsystencji.

Słowo kluczowe łatwe smoothie, smoothie bowl

Daj mi znać w komentarzach, czy próbowałeś tego smoothie i jak Ci się podoba feijoa berry combo?

Więcej znajdziesz na: http://naszezdrowiegl.pl