Zmiksuj to brzoskwiniowo-bananowe smoothie w szczycie sezonu na brzoskwinie, aby uzyskać najsmaczniejsze brzoskwiniowe smoothie, jakiego kiedykolwiek spróbujesz! Możesz również użyć mrożonych brzoskwiń, które zostały zebrane w szczytowym momencie i zamrożone, aby zachować składniki odżywcze.

Brzoskwinie to prawdziwy dar. Nie ma to jak znaleźć idealnie dojrzałą brzoskwinię i wziąć ją do kuchennego zlewu, aby ją pożreć, z sokiem ściekającym po brodzie, delektując się każdym słodkim kęsem. To jest również powód, dla którego uwielbiam mieszać z brzoskwiniami.

Kiedy jest najlepszy sezon na użycie brzoskwiń w smoothie?

Oczywiście, użycie brzoskwiń w szczycie sezonu brzoskwiniowego jest idealne (późna wiosna, wczesne lato), ale to smoothie może być łatwo wykonane z mrożonych brzoskwiń. Co więcej, pokrój i zamroź garść brzoskwiń w czasie zbiorów, aby cieszyć się odrobiną lata, kiedy wydaje się, że jest ono odległym wspomnieniem.

Smoothie o niskiej zawartości cukru (ale nie jeśli chodzi o smak)

Zarówno brzoskwinie, jak i banany mają niski poziom glikemii, co czyni je dobrym wyborem dla każdego, kto pilnuje poziomu cukru we krwi. (Zawsze sprawdź najpierw ze swoim pracownikiem służby zdrowia, jeśli jesteś cukrzykiem!) Oba owoce zawierają również błonnik pokarmowy, który może spowolnić wchłanianie cukru owocowego do krwiobiegu i dać Ci bardziej stabilny zastrzyk energii.

Zaczynam brzmieć jak reklama, która mówi o błonniku, ale jest on tak ważny dla Twojego zdrowia - zarówno dla zdrowia serca, jak i dla zachowania "regularności".

Twoje zdrowie leży w zdrowiu jelit, więc jeść i pić w górę, że bogate w błonnik owoce i warzywa! Są one szczotką do szorowania natury.

Zamień brzoskwiniowy smoothie w posiłek

Ponieważ jest to niskokaloryczne smoothie, samo w sobie nie jest doskonałym zamiennikiem posiłku. Możesz jednak łatwo przekształcić to brzoskwiniowo-bananowe smoothie w posiłek, dodając do niego gałkę białka w proszku, nasiona chia lub konopi albo masło orzechowe.

Aby pozostać sytym i czuć się sytym na dłużej, sprawdź nasz popularny przewodnik po zamiennikach posiłków Green Smoothie.

Na przykład, możesz dodać 1/4 awokado, użyć 1/2 szklanki mleka kokosowego zamiast części wody, dodać łyżkę stołową oleju MCT lub ulubionego zdrowego tłuszczu.

Jeśli nie lubisz bananów lub nie możesz ich jeść, nie krępuj się zastąpić awokado bananem lub użyj innego zamiennika banana.

Dość często najprostsze smoothie są tymi najlepszymi. To brzoskwiniowo-bananowe smoothie nie jest wyjątkiem. Użyj prostych, zdrowych składników, a Twoje kubki smakowe i ciało Ci podziękują!

OPIS

To smoothie ma niską zawartość cukru i wysoką zawartość błonnika, co jest świetne, jeśli szukasz opcji o niższej glikemii. Możesz zamienić banana na ½ awokado, jeśli chcesz jeszcze bardziej obniżyć zawartość cukrów w owocach. My również nazywamy to smoothie "Prostą brzoskwinią".


SKŁADNIKI

  • 1 filiżanka świeżego szpinaku
  • 1 filiżanka wody
  • 1 filiżanka brzoskwiń
  • 1/2 banana
  • 1 porcja Protein Smoothie Boost (opcjonalnie)

INSTRUKCJA:

  1. Zmiksuj szpinak i wodę w blenderze do uzyskania gładkiej konsystencji.
  2. Dodaj pozostałe owoce i ponownie zmiksuj.