Kto powiedział, że nie można zjeść deseru na śniadanie? To wspaniałe Malinowe Smoothie jest ulubieńcem całej rodziny, ponieważ smakuje niesamowicie i jest naładowane szpinakiem (ale nikt tego nie zauważa!).

Co kryje się w tym malinowym smoothie?

Mieszanie smacznego smoothie wymaga odpowiednich składników i formuły, aby wyszło dobrze. Przez lata nauczyłam się, co działa najlepiej, jeśli chodzi o smak, konsystencję i składniki odżywcze.

Jasne, cierpkie maliny

Do zdjęcia użyłam świeżych, ale zazwyczaj używam mrożonych malin. Chłodzą smoothie i są prawie zawsze bardziej przystępne cenowo.

Kremowe mleko kokosowe

Mleko kokosowe sprawia, że to smoothie jest kremowe, a jednocześnie sycące. Zdrowe tłuszcze pomogą zahamować apetyt i wspomogą organizm w przyswajaniu składników odżywczych pochodzących z roślin.

Nawadniająca woda kokosowa

Woda kokosowa ma naturalnie słodki smak, więc nie ma potrzeby kupowania jej słodzonej dodatkowymi cukrami. Woda kokosowa jest uważana za gatorade natury i nawilża skórę. Zobacz, jak zdrowe może być malinowe smoothie!

Szpinak bogaty w żelazo

Szpinak jest bohaterem tego smoothie. Nie poczujesz go w ogóle, a mimo to czerpiesz z niego wszystkie fitoskładniki. Szpinak pomaga również spowolnić wchłanianie cukrów owocowych do krwiobiegu, ponieważ jest bogaty w błonnik.

Dorzuciliśmy nawet łyżkę nasion lnu, aby zwiększyć zawartość kwasów omega 3 i zdrowych tłuszczów. Jest to idealne rozwiązanie, gdy masz ochotę na coś owocowego, słodkiego i zdrowego.

W tym przepisie na malinowe smoothie możesz również użyć naszych kostek do smoothie z mleka kokosowego.

Korzyści zdrowotne płynące z malin

Głęboki czerwony kolor malin oznacza, że są one bogate w przeciwutleniacze, które mogą pomóc w zapobieganiu rakowi i innym chorobom.

Maliny mają również naturalnie niższą zawartość cukru niż wiele innych owoców, a jednocześnie są bogate w błonnik i składniki odżywcze.

Ważne jest również, aby włączyć do swojej diety lignany, a nasiona lnu są ich doskonałym źródłem. Lignany mogą zmniejszyć ryzyko chorób serca, udaru, raka i cukrzycy. Pij więc i czerp korzyści z rozpoczęcia dnia w najzdrowszy możliwy sposób... od pysznego zielonego smoothie.

Zanim zmiksujesz to malinowe smoothie

Nie jesteś pewien, czy Twój blender poradzi sobie z zieleniną? Już przeprowadziłam badania za Ciebie! Sprawdź The Ultimate Blender Guide, aby poznać szczegóły dotyczące niezliczonych blenderów. Szukałem tych najlepszych, które szybko mieszają, pozbywają się liściastych kawałków i zapewniają mnóstwo wartości za cenę.

Mój osobisty ulubiony blender jest jeden można dostać teraz na bardzo specjalnej cenie z Vitamix. Jest on dostępny za mniej niż 300 dolarów (i statków FREE)! Ta sprzedaż jest tak dobra, musisz dodać go do koszyka, aby zobaczyć tajne ceny.

Szczęśliwego blendowania tego malinowego smoothie!

OPIS

Zacznij swój dzień od tego malinowego smoothie o rubinowym odcieniu, pełnego bogatego w żelazo szpinaku, bogatych w przeciwutleniacze malin, siemienia lnianego (zdrowe tłuszcze i lignany) i kokosa (zdrowe tłuszcze i błonnik). Świetnie nadaje się również na deser! ????


SKŁADNIKI

  • 1 szklanka mleka kokosowego
  • 1 1/2 szklanki malin
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • 1 łyżka mielonych nasion lnu, opcjonalnie
  • 1/2 szklanki świeżego szpinaku, opcjonalnie
  • udekoruj płatkami kokosowymi, opcjonalnie

INSTRUKCJA:

  1. Zmiksuj szpinak i płyn aż do uzyskania gładkiej konsystencji.
  2. Dodaj pozostałe składniki i zmiksuj do uzyskania gładkiej konsystencji.
  3. Udekoruj płatkami kokosowymi i smacznego!

UWAGI

* Użyj mrożonych owoców, aby smoothie było zimne.